fredag 14 januari 2011

14/1 - Avskaffa, NU!


Fy, fy, fy för mornar!! Hela veckan har jag varit helt avdäckad när klockan ringt, mer än vanligt, och normalt sett är jag ju ungefär världens sämsta morgonmänniska... =) Tycker vi borde avskaffa mornar helt enkelt!!
Imorgon ska jag ta sovmorgon så länge jag bara kan! Nästa jobbvecka är det diciplin som gäller både kvällar och mornar!! Huuuua, längtar inte dit :( Någon som har något bra morgontips för att bli lite piggare? Jag har en grej som jag ska testa redan... Köpte koffeintabletter på Fittnessfestivalen när jag var där, tänkte att jag ska ställa klockan på lite tidigare än vad jag behöver gå upp och då ta en tablett. Sedan när klockan ringer som den ska hoppas jag att koffeinet satt igång :P Kanske kan funka?? :D

1 kommentar:

Åsa o Lovis sa...

Vi har en wake up light och jag tycker faktiskt att det hjälper en del. Visst, trött är man väl fortfarande. Men inte så vansinnigt trött just när klockan ringer...