måndag 10 januari 2011

10/1 - Bloggens framtid

Sådär, nu var det bestämt och fixat; det blev att köpa till minne till denna bloggen istället för att göra en ny :) Känner mig ju hemma här efter 3,5 år, men ska nog försöka få till lite omändring i lay outen snart.

MyDOG-dagarna har varit riktigt roliga och gått fantastiskt bra, min lilla turbo har skött sig väldigt bra. Mest nöjd är jag med freestylen som han fixade alla dagar trots att Bagheera (som hela tiden var närmast oss, och som vi gör en pargrej med i programmet) höglöpte. Utanför planen var han dock överjobbig mot i stort sett alla tikar eftersom många av hans kompishundar löper nu, och då gör väl ända ALLA tikar det, eller?? ...ibland är jag verkligen sugen på att kapa kulan(orna) på honom för att slippa just löptiksbeteendet... Hatar det!

Så, nu när bloggens framtid är bestämd ska jag försöka ta tag i den någon dag och blogga ikapp typ hela december... och även fixa iordning filmerna från MyDOG och lägga upp!

Inga kommentarer: