tisdag 7 december 2010

7/12 - Älskade 4-bening...


...tänk vad mycket kul vi gör ihop!

Och det är faktiskt en av anledningarna till att det är så tyst här nu, vi tränar för fullt inför vår lydnadstävling nu på söndag, och måndagskvällarna är vigda åt agilityns värld nere i Kungsbacka för fröken Jenny. Planering och träningar för årets uppvisningar på MyDog är nu även i full gång, så där försvinner ytterligare 1 kväll i veckan...
Försöker även få in 3 egna pass på gymmet i veckan på något sätt, och lyckas ganska bra hittills som tur är. Just nu bär det av till gymmet, och sedan blir det lydnadsträning vid 21 med mina lika galna hundvänner som jag som vill träna lydnad sent en tisdagskväll :P
Även varenda helgdag är fullknökade med olika påhitt, både i hund- och ickehundbemärkelse. Helgen som gick spenderades i Sthlm (bodde i Mariefred hos kusin-vitamin,så hann mysa lite med henne och min lilla gudson också) där hela lördagen gick åt till ADVENtur Dog Conference med Malin, och sedan en riktig tjejkväll på mysigitaliensk restaurang med Malin, Andrea (som åkte med upp) och Magda. När vi väl kom hem från de kaosiga snövägarna på söndagkväll väntade spelkväll med Filip, Calle, Emma P & Andrea hemma hos mig, alltså nästan alla vi som ska till Hemsedal ...behöver jag säga att jag och Filip vann på Alias?? ;) 

Jag lovar inget, men ska försöka orka lägga in bilder hyfsat snart från dagarna som gått iaf   =)


2 kommentarer:

Nina & Estelle sa...

Gumman!
Hur har du gjort bildkollaget, vill göra ett från året som gått :)

Elin sa...

Jag vill också göra bildkollage!!

Lite prestationsångest mår du bra av :P - kan bidra till att jag får mer att läsa. Mohahaha