tisdag 21 december 2010

21/12 - Goda gåvor som gör skillnad



Har i alla fall hunnit göra något gott för världen i all stress som är just nu. Som kompletterande julklapp till familjen har jag förutom deras materiella klappar även köpt olika Unicefgåvor.

Jag har valt att ge bort:

* 30 förpackningar malariamedicin
* Skolpaket med 25 skrivböcker och pennor
* 1000 avmaskningstabletter
* 3 st sagoböcker
* 143 påsar vätskeersättning

Gör lite skillnad du också! Gåvor finns från 44:- upp till 213 474:-






3 kommentarer:

Åsa o Lovis sa...

Förra året kom alla mina julklappar från Unicefs gåvoshop. I år blir det WWF och tigrarna som får mina gåvor...

Elin sa...

Det gör jag med :-) Är kanonbra! Heja dig!

Anna&Trion sa...

Superbra! Ska direkt gå in och kika!

Kul att ni "debuterat" i lydnad - jobbigt när det händer en massa saker på tävling som INTE händer annars. Typ att inte hoppa och så ;) Kul att han tog apporten, som var ditt mål.

Brukar vara inne och kika här, är det OK om jag länkar?

God Jul! =)