fredag 22 oktober 2010

22/10 -På känn...

Då var de regelbundna Båstadsbesöken slut... Haft det på känn hela veckan och hade väl egentligen inte förväntat mig något annat, men trots det har det såklart funnits ett hopp.
Exakt precis det som jag definitivt INTE varit ute efter, fick jag. ...suprice, suprice.

Genom det här har jag dock börjat fundera på en ny affärsidé: Hålla kurser för killar/män i om hur man "tänker efter före". Något som det könet verkar avsakna totalt!!!? ...trots att man är extremt tydlig med vad man själv vill från allra första början. SUCK!!
En annan fördel är ju iofs att bensinräkningen kommer minska drastiskt mot vad den varit den senaste dryga månaden.

FAN!!

Nu bär det i alla fall av på roligheter. Jag och mamma lämnar GBG för en tripp till Mariefred där min kusin med familj bor. Imorgon är det dop för Victor, min blivande gudson :D
Längtar efter att få krama och bubbla med Kusin vitamin och att få träffa lill-Victor för första gången, och Vanessa och Jerry också såklart, och morbror och Kusin Anders m fl :)

1 kommentar:

Jeanette sa...

Hoppas du inte blev av med en del av dig i Båstad utan kan helhjärtat ta nya friska tag. Livet är ju inte alltid lätt att leva, det går ju som bekant upp och ner. Många kramar från Norrlands tanten