fredag 3 september 2010

3/9 - En salig blandvecka

Veckan som gått har innehållit lite av varje, men inget senastionellt direkt. Jobb, 2 inspelningsdagar, 3 träningsdagar (1 BC-pass och 2 gånger styrka), ett flertal hundpromenader med diverse 2- och 4fota vänner. Har även hunnit med ytterligare ett besök nere hos Ida och sambosarna i Båstad :) Hade ett snabbmöte i Båstad i torsdags morse, så passade på att åka ner kvällen innan redan. Har ju förhandlat (snott) till mig en fast sängplats där nere hos lill-Linus, så det är perfekt ;) Lilla Linus, lätt världens bästa och roligaste 19-åring ;) (...ojojoj, vad jag smörar hörrö, förväntar mig lite snälla kommentarer tillbaka nu ;) )

Igår blev det lite agilityträning på klubben på en bana med 20 hinder, blev mest bara irritation från min sida tyvärr. Var säkert mycket som var bra, men ser bara allt som inte är bra just nu dock... Suck! Har ju en del tävlingar nu framöver där jag tänker testa mig fram på lite olika sätt med balanshinderna. Imorgon bär det av till Stenungsund för AgI & HoII tillsammans med Emma N & Egon, och på söndag blir det en AgI i Uddevalla. Tror båda dagarna blir korta och snabba eftersom det inte är så mycket starter och bra planerat (enligt PMen), så det kommer förhoppningsvis finnas tid att hitta på annat i helgen med. Emma P har ju äntligen kommit hem från Skåne nu och det lät som hon behövde ut och rastas imorgon kväll en sväng iaf :)

Som den shoppahollic man är så har jag ju självklart spenderat en del pengar också, faktiskt på väldigt bra och vuxna saker dock. Har köpt ett nytt täcke och en ny kudde, båda i dun som jag länge velat ha :) Helt underbart sköna att sova med! Ett par nya och välbehövliga träningsskor har också fått följa med hem ...och min personliga favorit ...en pälsmössa :D (jaaaaa, lugn, det är fuskpäls!) Nu kommer jag garanterat inte frysa i vinter!
På tal om vuxna saker, gissa vad jag, Sarah Carlsson, har gjort idag fredag kväll??! Tvättat!! I 5 timmar allt som allt. Herregud, vad är det som händer kan man undra??Jag bytte ut aw på Incontro med Nina mot tvättkväll... Men det var verkligen nödvändigt, hade knappt någonting rent (konstigt att garderoben ändå var näst intill överfylld iofs).

Så, nu ska jag lägga mig i min nybäddade säng, med nya sängkläder (köpta för några veckor sedan) och nytt täcke och kudde :) Mmmmm!

Glad tjej :D
Ska köpa ny klocka inom kort är planen, dessa är 2 av de som är intressanta... Vad tycks?

En otroligt spännande bild, eller inte :) Men gillar verkligen mina nya och nytvättade sängkläder :D


Nighty!

1 kommentar:

Paulina sa...

Den helt silvriga köpte jag och den är mer som en klocka och ett armband, dock är ju både underbara och det tog mig tid att välja mellan dem två! :)
älskar båda klockorna! :)