fredag 20 augusti 2010

20/8 - Bakslag...


07:48 gick jag upp idag, illa :P Då somnade jag ändå innan 12 igår... Men alla som håller på att bryta vanor och missbruk får väl bakslag iofs? Så jag får väl se det som ett steg i förbättringsprocessen, haha.

Blev ca 2,5 timmar på hundklubben igår efter jobbet tillsammans med Hanna, Nettan, Rebecca  & Agneta + våra 28 tassar. Efter ett tag kom även Elin & Emma N och joinade vår lilla grupp som byggt upp en agilityklass-3-bana, dock på lite för liten yta vilket märktes vid vissa hinderpassager, speciellt en, där det inte riktigt blev som det var tänkt tror jag :)

I det stora hela var jag rätt nöjd med träningen, trots en del slalomingångstrasslande eftersom jag tajmade fel typ 98% av gångerna. En grej jag dock inte riktigt bestämt mig för om det är bra eller dåligt, var att han tokdrog från både A-hinder och balansbom. På ett sätt kanske det är bra i o m att jag kanske lättare kan komma åt vårt problem nu när det inte bara uppenbarar sig på tävling i så fall... Men självklart samtidigt väldigt frustrerande.  Frustrerande är också att jag är rätt så förkyld just nu så orken är starkt reducerad, gillas inte!

Ikväll blir det HOFFMAESRTOLiseberg med Iiiiiiidaaa, och troligtvis i stort sett hela Göteborg... Planen är att vara inne vid 18 och ta något att käka innan de börjar spela vid 20. Det kommer vara hysteriskt mycket folk, så ska man komma hyfsat nära gäller det att vara där i tid.

Tooooktaggad :)

Inga kommentarer: