onsdag 11 augusti 2010

11/8 - Tidsfördrivlista

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Känns konstigt tom på nåt sätt, lite nere och vill bara sova bort dagen
Favoritgodis: Supersalt, mint & choklad, äter godis väldigt sällan dock
Är det nåt du absolut inte äter: Allt som har med oliver att göra, mat med ost i, starkt, ruccola m.m. ...ja jag är en smakfjant!
Kläder just nu: Halvbaggy Evisujenas med rosa detaljer och slitningar/hål, Bondelid-linne i vitt med mörkblå sömmar upptill och breda vita axelband, knallrosa tunn kofta från Henrii Lloyd samt mina vit/guld/svarta älsklings sneakers
Musik just nu: So you do (Slimi Jimi Bubby boy) - Hoffmaestro
Vad sa du senast: "Fick lite grejer av Daniel att ta tag i, och börja besöka redan befintliga kunder inom TV/radiobutiker"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 3000-talet?
Sommarplaner: Sommaren är väl i stort sett över nu, ångrar faktiskt att jag inte tog en utlandsresa för omväxlings skull
Fisk eller badkruka: Badkruka tyvärr, iaf innan jag kommit i
Saft eller alkohol: Alkohol
Hur många kuddar sover du med: 3 totalt i sängen
Favoritväder: Soligt och runt 20-25 grader
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Combat, sovsäck & kniv
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: NATT!!!
Sparare eller slösare: Slösare
Bästa film: Dålig på filmer och att komma ihåg dem, men en film som berörde mig mycket var "Seven Pounds" med Will Smith. Gillar annars dans- och musikfilmer som t ex "Save the last dance" & "Coyote ugly"
Tror på liv på andra planeter: Hmm, vet inte...
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: Ja på ett sätt, för att han är han och fanns i mitt liv i många långa år då vi känt varandra sedan bebistiden, och var tillsammans i 5 (mellan 17-22). Vi växte inte så konstigt nog ifrån varandra till slut dock
Har du några homosexuella vänner: Självklart :)
Tror du på mirakel: Kanske
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Lite beroende på, kan vara extremt tolerant i vissa lägen, och i vissa lägen noll...
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej ...dock jävligt svår!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1-2, har nog inte bestämt OM ens än iofs ...vill ha suroogatmamma...
Bio eller promenad: Båda
Är du kittlig: Olika :P
Snarkar du: No idea? Tror inte det...?
Stjärntecken: Lejon
Rädd för insekter: Nej
Äckligaste insekten: Mask kanske
Största svaghet: När jag väl blir grinig kan jag vara det ganska länge, svårt att ställa om tillbaka till "happy mood", behöver lite tid på mig då :)
Det här är jag bra på: Dra igång saker och även haka på kul påhitt med kompisar, "vänvård" helt enkelt =) Hundträning, och att oftast se lösningar istället för problem
Bästa bok? Nicholas Evans & Tamara McKinley´s böcker, tyvärr dålig på att ha ro till att läsa numer
Om du fick välja en superkraft, vad? Flyga! Mitt resande hämmas mkt av min flygrädsla :(
Vad vill du jobba som? Just nu vet jag inte... Gillar normalt sett mitt nuvarande jobb, men dagens humör spelar ju ett litet spratt och drar ner motivationen till allt
Chips, morötter eller godis? Chips, allergisk mot för mycket morötter :P
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Bloggen borde väl räknas?
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har piercing i öronen & naveln samt tandsmycke. Vill göra en liten fin tatuering med "inbakade" dermal anchors, vet dock inte exakt vad eller vart än...
Stökigt eller välstädat? Städat
Gungar du på stolen? Har kontorsstol på hjul, så det är svårt :)
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ALDRIG!
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger
Är du rädd för blod? Nej, mer från migsjälv isf än på andra
Saltar du på maten? Oftast
Gillar du att sjunga? Ja, hellre än bra :)
Anser du att du är stark? Hyfsat stark både fysiskt & psykiskt
Brukar du sola? Jaa, love it!
Vad gör du om du får hicka? Håller andan
Röker du? Nej!!
Snusar du? Nej!!
Använder du knark? Nej!!
Kaffe, te eller inget? Te
Har du en besatthet? Facebook?? Min kamera? ...har dock blivit "bättre" på kamerafronten :P

Inga kommentarer: