fredag 4 juni 2010

4/6 - Grillmys @ Ninas place

Idag lämnades min guldkula in på service en sådär 1000 mil för sent, men nu är det iaf gjort och den är frisk och kry sånär som på en lampa ovanför bakre reg-skylten som byttes =)
Har faktiskt tagit lite off från jobbet idag efter en intensiv Oslovistelse, låg ute en stund på gården och solade. Kommer dock aldrig vänja mig och känna mig bekväm med att ligga där, mitt bland alla hus. Är inte direkt van att ha det så, men det funkar hyffsat iaf.
Nu ikväll var det grillning hemma hos fina fröken Nina i Kålltorp med diverse gött folk, Combat fick följa med han också :)

Grillarna tända och maten läggs på


Fullt bord



Fabian, Karin & Daniel


Heta brillor...


... på heta männskor :P



Grillgänget:)
Jag, Nina, Anna, Martin, Fredrik, Fabian, Daniel & Linda. Photo by Fong :)




Hunden måste ju också utfodras



Fruktansvärt äcklig engelsk cider!



Grillmaster-Fong



Gooott!




Efterrättsfrossa =) Grillad ananas, blåbärsglass, kladdkaka & jordgubbsmousse

Tusen tack för en perfekt fredagskväll till Nina, Fong, Martin, Daniel, Linda, Anna, Karin, Fabian, Fredrik!





Nu ska det packas inför 2-dagars agilitytävling i Råå, Helsingborg. Jag & Cillen åker ner imorgon 07:00 för att vara på plats vid 9-tiden och första klassen som är Agility 1, vår spöklass... Är bara att hålla tummarna för att det går vägen helt enkelt. Därefter har vi 2 st Hopp2. Övernattar gör vi hos Emma P i hennes föräldrars hus ute på Helsingsborgslandet :) På söndag kommer våra 2 andra lagmedlemmar ner. Det kommer dock bli mycket väntan för min del då det bara är ett laglopp som jag ska vara med i, vilket ligger sist på dagen efter alla klass 3-lopp. Kanske man kan åka iväg och lägga sig på någon strand innan tro?
Ser fram emot dessa två dagar med alla agilitytokar, hundar, härligt väder, mys och skratt!


Go natt :)

Inga kommentarer: