torsdag 3 juni 2010

3/6 - Eliadengrannar

För att bevisa att jag faktiskt har jobbat en hel del under Norgevistelsen också så kommer några bilderfrån mässan :P

Ett av våra grannstånd, Adecco, som hade en "Energibar" och bjöd på goda is-smoothies =) Många trevliga fyrer og jenter jobbade där =) Bl a en hyggelig gutt som jag tog en "affärslunsj" med idag på hotellrestaurangen bredvid mässan, för endast 350 nok... Galt, men gott :P !! Manga takk John :D



Det liiiilla dessertbordet från lunchen...



Blivande kunder tro??




Självklart går vi på Röda mattan



Våra mitt-emotgrannar =) Mkt trevliga och roliga de med. Några av de få svenskar förutom oss som ställde ut



Kom hem vid 21 ikväll till en ren lägenhet med 2 glada hundar och en solbränd Pierre. Det har gått kanonbra på inspelningsdagarna har jag fått rapporter om från flera håll, och Pierre verkar ha trivts som fisken i vattnet med alla sköna folk i teamet. Skönt!
Har kört honom och Ella till Malkan och skulle egentligen en tur till hundklubben för lite kontaktfältsnötning inför helgens tävlingar i Skåne. Tyvärr så provskjöt de raketer där uppe när jag kom fram så det blev ingenting med det :(
För ovanlighetens skull ska jag sova nu =) Bilen ska in på lite service 08:00 imån bitti, huua!! :P


Inga kommentarer: