söndag 16 maj 2010

15/5 - Rasträffen, dag 2

Tog det väldigt lugnt även denna dag innan vi kramade Kusin Annika med familj hej då för denna gång och begav oss mot Östnora camping för dag 2 på rasträffen som endast bestod av njutning för vår del, njutning av vackara hundar, goa människor, underbart väder, små söta bilvägar, havet och god mat.



Ett litet café som såg ut att kunna ligga i USA i någon småstad där MC-körare hängde dagarna i ända.



Bussen som bestämde sig att vända (!) på denna väg...



Härligt landskap att köra igenom, ett Mecka för MC-folk. För första gången såg vi skylten "Olycksdrabbad MC-väg", vilket jag mycket väl kan tänka mig så som en del körde



Lyckliga hundar



Följa John



Om jag har tur kanske jag kan lyckas sno leksaken...




Full fart



Nåt intressant i vattnet kanske? Vi såg faktiskt en orm som simmade ut en bit från bryggan :)




Nice!



Kärlek


Bästa resesällskapet :)



Anneli öppnar årets middag, grillbuffé med diverse olika godsaker



Lotte får lite 50-årspaket och hyllning :)



Gänghäng :)



Trevligt i massor



Theo, katten bland hermelinerna :P


Underbart härliga Annette med dotter och hundar + Louisa, Combats uppfödares dotter/barnbarn



Soligt, varmt & härligt



Sedan var det dax att bila hem... Vid 22 kom vi på att vi ska nog dra ut på stan när vi kommer hem, så passagerarsätet blev ett make-over-säte =)



Funka fiinfint!


Kom hem 23:20, 00:30 möttes vi, Emma & jag, upp på Avenyyyn. Hamnade inne på Lounge(s) och hade en grymt kul natt med mycket dans och skratt. 04:00 tog bussen mig hem och jag somnade goott!


TUUUSEN TACK ALLA SOM GJORDE HELGEN HELT UNDERBART BRA UPPE I STOCKHOLM!




Inga kommentarer: