torsdag 18 mars 2010

18/3 - Shopaholic...

Har blivit en hel del shopping det senaste... Sarah happy!!





Gillar affärer där man får kläderna i fina påsar och med silkespapper runt...




Lite smink till vårgarderoben.
Smashbox - ett nytt favoritmärke att blanda upp mina Make Up Store och Mary Kay produkter med :)


Parteeeytunika från Oasis, köpt på NK.
Lilasvart med guldiga paljetter, halvgenomskinlig i ryggen



Favvoleggings! Från Mango ...tyvärr inte mina ben :P




2 par skjortor.
Egentligen köpta från jobbet att ha på Nordbyggmässan nästa vecka i Älvsjö. Då ska de användas med snickarbyxor, men passar utmärkt som skojrtklänning till leggings eftersom det är herrmodell :D Märket heter
Rosso Malaspino och kostar 999:- st. Tack säger jag till jobbet som fyller ut min vårgarderob! :P




Coolt bälte att ha till diverse olika skjortor, klänningar, T-shirts mm.
Från Mango!




En till jeanskjol... Blir helt klart en av favoriterna i vår & sommar! Gillade slitningen och färgen skarpt.
Från Mango!
Vill ha sommar NU!!!


Klänning/tunika från en liten Italiens butik i GBG som heter Alemé. Superskön, one size fit. Rekomenderar att inte ha rosa BH under dock :P ...orkade inte byta :)



Lite ledsen... De stora Pilgrimsörhängena ska upphöra i sortimentet :( Som allergiker är dessa nästan de enda jag kan ha som inte är äkta guld. Passade på att fylla upp örhängsförådet med lite olika modeller och färeger iaf :)
Köpte på Main i GBG, Drottninggatan



Roooosa :) Me Like!
Från HM



Lite tråkshopping har det blivit med. 2 par tjockare strumpbyxor från HM


Pricken över i-et! En sjukt snygg och praktisk datorväska i mitt absoluta väsk-favoritmärke; Guess.
Köpt på Wasséns, Korsgatan i GBG

Har även köpt några till par leggings, ett par vanliga svarta från Mango, och ett par med guldig dragkeja längst ner på benen från HM, syns lite på 2:a bilden av tuniken från Oasis.

Så, vad sägs, nåt att ha tro ? =)

Inga kommentarer: