tisdag 9 mars 2010

9/3 - Redigerar i Karlstad

Startade i morse vid 8 från Torslanda (tvättade där igår kväll) och åkte till Halmstad för möte, nu ligger jag hotellrummet i Karlstad av alla ställen och har börjat redigera filmerna från Scandinavium. Hoppas orka göra klart dem idag innan jag däckar, segt med väntan när de sparas ned på datorn bara, går ju inte rakertfort med min 3-uppkoppling.

Förutom jag själv och min kollega, så bor nog hela Sveriges präster här idag. De har bland annat sjungit "tack-för-maten-sång" och halsat rödvin :P Efter att vi själva ätit upp middagen satt vi lite i lobbyn och såg Frölundamatchen på TV. ...Suuuck, de suuuger just nu!!! :(

Imorgon drar vi vidare till Skövde efter mötet här i Karlstad, kommer nog hem hyffsat tidigt på kvällen, ungefär vid 19-20.


Hallelulja!

Inga kommentarer: