onsdag 17 mars 2010

16/3 - Cicero, the place to be!


Har spenderat kvällen på en av mina favoritrestauranger med Malin, före detta "LillMalin" :) Hur mysigt och kul som helst! Tog oss bara ca 2 år att få till detta... Men nu ska det bli ändring på det, och träffar planeras in oftare! Hur svårt ska det vara när man bor 10 min ifrån varandra med buss/bil!?


Åt vitlöksbröd & calamares till förrätt, pasta Frutti de mare till huvudrätt och chokladtryffel till efterrätt, betalade 160:- inkl drickan. Kan det bli bättre?? Rekomenderas skållhett! Mycket olika mat att välja på (tapas, kött, fisk & pasta), jättemysig lokal, trevlig personal och lätt att ta sig till (Prinsgatans hållplats på Linné). Akta er dock för de hoppande chokladtryfflarna, de måste tämjas innan de äts upp!
Lite ledsamt med vår dejt var att jag var tvungen att lämna ifrån mig de fiiina termobyxorna som jag lånat av Malin ;( Vi har lyckats planera in skidresor exakt samtidigt, så nu behövde hon dem i helgen. Attans oxå! Men, men, life goes on :P
Tack Malin för en mysig kväll, och som sagt, detta får bli en vana! ;)


Inga kommentarer: