onsdag 10 mars 2010

10/3 - Vart var det nu vi var?


Kom hem till min älskade lägenhet (som Cillen vaktat så bra medans jag vart borta :P ) vid 20:30 ikväll. Var och hämtade Combat i Torslanda innan och fick även mat i magen. Har blivit kyckling och klyftpotatis x 2 idag, både lunch och middag :) Me like! Stannade i Kristinehamn på vägen från Karlstad till Skövde, och åt på en jättetrevlig restaurang. På vågen ut från staden kör vi förbi skylten "Mariestad 6,1" och min kollega kläcker ur sig; "Va, var vi inte i Mariestad. Dååå fattar jag varför jag inte kände igen mig..." Det var ju tur att vi kom fram rätt till Skövde iaf och att han hittade tillbaka till GBG.


Har redigerat 2 filmer från Scandinavium nu, har 2 kvar efter dem. Tar tyvärr ett tag eftersom laddningen från redigeringsprogrammet tar sin lilla tid. Film nr 2 står och tickar nu och har gått 60% på drygt 1 timma... Hoooppas att jag hinner klart med dem imorgon så jag kan lägga upp dem här. Tyvärr blev det inte många bilder från Scandinavium, men de som blev lägger jag upp samtidigt som filmerna.


Nu blir det sängen, sedan är det bara 2 dagar kvar till helg. Hanna & jag har ett mål för lördagskvällen, håll tummarna för oss ;)


Nighty :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummarna och tackar massor för lånet av lägenheten! :)

Elin sa...

Romrussin? ;-)