torsdag 11 februari 2010

Shoppingvecka!

Hade lite tid över i måndags innan mina möten i Sthlm, vilket startade en våg av shopping denna veckan...

Hittade en skidjacka på Barkaby Outlet som jag körde förbi på väg till Västerås, köpte den dock hemma i GBG i CrossbutikenFreeport direkt på onsdagen när jag kom hem. På Barkaby blev det dock ett Peak Performance-skärp matchande till t ex thermobyxorna som jag fortfarande lånar av Malin...


En randig topp från HM, de svarta ränderna är i genomskinligt mesh. En jeanskjol från Replay köpt på Åhlens, samt tjockare svarta nylonthigts



2 t-shirtar från HM, en vit och en lila. Rosa bolero/kofta, också från HM.


It´s all about the details...


Till lägenheten....

Ska hängas i hallen



Skimmrande ljus



Loreal-inpackning, Bed Head-inpackning som luktar mint och har en kylande verkan vid användandet (kunde inte låta bli den) och en skimmerspray

Utöver detta blev det även 3 par Hello Kitty-strumpor och 3 cericerosa och 3 turkosa runda dukar/underlägg uppe i Sthlm.

Har även lagt handpenning på ett par skinnstövlar här hemma i BiancobutikenFrölunda Torg, ska hämta ut dem efter nästa lön tänkte jag. ...fast får se hur länge jag klarar att hålla mig :P

Inga kommentarer: