måndag 15 februari 2010

15/2 - Ljushuvud med värk!



Känner verkligen att jag lever idag, träningsvärken från lördagens BodyCombatpass sitter i från underarmarna, upp genom triceps, biceps och över axlarna, ner i skulderbladen, ryggen och fram i magen. Benen är dock rätt förskonade, antagligen för att de musklerna är de som används frekvent vid alla hundpromenader i ur, skur, skog och mark :)

Träningsvärk botas ju med träning, så ikväll blir det BC igen. Ska möta upp Emma P och testa på den nya SportLifeanläggningen i Sisjön. Emma hade tydligen vart själv där när hon kört för några veckor sedan, få se hur många som tagit sig dit idag :) Konstigt hur olika pass är populära på olika anläggningar. SportLife Domkyrkan måste man boka BCn typ samma natt som platserna släpps 5 dagar innan passet, medans Frölunda-anläggningan alltid har plats... Hmm, kaaaan ju bero på storleken på salarna och hur många som får plats, samt läget där anläggningen ligger kom jag på :P ...den blonda tänker till! :P Ungefär lika smart som när jag kom på varför galgar alltid har en tendens till att försvinna, vilket jag förundrats och blivit irriterad över hur många gånger som helst när man varit duktig och tvättat, strykt och ska hänga in i garderoben ...tills jag en vacker dag kom på att de försvinner nog inte (iaf inte så ofta), utan tendensen är nog så att man fyller på med nya kläder i lite snabbare takt än vad man gör sig av med gamla... Sådär, nu vet du också ;) Numera ber jag att få med galge när jag shoppar, ofta så är det inga problem alls :)

--------------------------------------------------------------------------------------------
Den kloka kvinnan blir glad när hon anses vara vacker. Den vackra kvinnan blir glad när hon anses vara klok.
Av: Selma Lagerlöf

1 kommentar:

Rebecca sa...

haha själv körde jag bodypump igår och det känns ordentligt i benen idag :P