måndag 18 januari 2010

Semelpremiär


Tyckte det var lite ovanligt lyhört imorse när grannarna gick i trapphuset. När jag skulle gå ut själv och åka till jobbet förstod jag varför, ytterdörren har varit öppen hela natten utan att jag haft en aning om det :) Mkt braaaaa :P


Efter jobbet vid 18-tiden gick jag långrundan vid Sisjön med Hanna, Anna L & Emma P + 24 tassar. Så skönt när snön ligger och man kan gå i mörkret men ändå se riktigt bra :) Promenaden avslutades på haket en stund, innan kosan styrdes hem till Andrea som hade dukat fram Semlor :D Det var både min och Andreas 1a Semla för i år, och det var såååå gott!! Ironiskt nog smällde vi i oss dem framför ett TV-program om överviktiga barn i England och irriterade oss på att föräldrar kan vara så jäkla slappa och inte ha koll på sina barns hälsa. Bland annat var det en 7-åring som vägde 60 kg!! ...Det är vad jag väger, 25 år gammal och dubbelt så lång!! Barnmisshandel i allra högsta grad skulle jag vilja kalla det! Hmm, men trots detta måste jag säga; Mer Semlor åt folket!! ;)

2 kommentarer:

Elin sa...

Mmm, semlor. Jag ska äta semlor och gå upp hundra kilo, sen ska jag skylla på dig när jag är med i Biggest Loser.
:D

Sarah Carlsson sa...

Våga inte äta semla utan mig!!!!!