fredag 1 januari 2010

Nyårsafton 09/10

Årets sista dag blev även för Combat lyckad till slut när han fick komma ut till Paulina & Smilla med familj i Kärra. Innan jag lämnade över honom helt tog vi hundarna på en timmas promenad i skogen, där det förvånansvärt nog inte var någon is alls, utan snö i massor. Konstigt att skillnaden kan vara så stor bara 15 min bort med bilen... Combat och Smilla lekte i snön och hade det härligt, de dova smällarna långt bort bekymrade dem inte speciellt mycket. Lämnade sedan med lättat hjärta över Prinsen till det Hermanssonska huset, fullt med 5 barn & 1 hund redan innan. Vilken tur att det löste sig med hundvakt till sist :)


Resten av kvällen kommer här att presenteras i bilder:



Redo för ca -10 grader, samt 800-partygrader :D Jag ÄLSKAR min klänning!!!




Värdarna Nina & Daniel som ordnat och planerat festen på PC-bar på Kungshöjd.



Middan inleddes med skönsång av Andrea, såklart blev det Abbas "Happy New Year". Någon timma innan själva Nyårsafton bestämdes det att min sköna vän Johan (boendes i Oslo) & en kompis till honom skulle haka på mig till festen :) Spontant och lyckat ...tycker iaf jag ;P



75 gäster åt Bruschetta till förrätt, Filét mignon gjort på fläskfilé & rostad potatis till huvudrätt, samt italiensk choklad- och vaniljglassbakelse till efterrätt. Allt myycket gott!!




Heliumballongerna var populära


Jag & Helena redo för 12-slaget


75 heliumballonger användes som fyrverkerier, ett MYCKET bra initiativ tycker jag

Skumpan på väg att korkas upp


Och så blev klockan 12


Våra ballonger på väg in i 2010


Kungshöjdsberget var knôkfullt av folk



1,2,3; leeeee



Äh, va fan, spontant ska de va!! Såklart alltid utrustad med reflex...



Skål och välkommen till 2010!



Det nya året dansades in fram till 02PC-bar, där borden nu var undanröjda



...och fortsattes av mig och Andrea med vild dans på Hard Rock mellan 03-04.




KBK helt enkelt!!



Stjernedal den yngre hade fotont och agerade dans-fotograf från åskådarplats på HRC, här i ett par mycket snygga partyskor... ;)



Partypinglor 3,5 timmar in på det nya året



VÄLKOMNA TILL 2010!!!!
Det är mycket upp till DIG hur ditt nya år ska bli...

1 kommentar:

Paulina sa...

Gott nytt år på dig med du,
helt rätt att det är upp till var och en hur året ska bli, det kommer bli skitgrymmt! :D

Jag väntar fortfarande på bilderna som en kompis pappa tog på Combat under nyår, innan jag börjar blogga om det :)