torsdag 21 januari 2010

De flyter på nu


Ska hämta bilen imorgon med nyinsatt motorvärmare & nya vinterdäck, Hemsedal är bokat med jobbet 18-21 mars fick jag reda på igår, kommer kunna köpa nytt träningskort på SportLife nu snart för friskvårdsbidraget, sista lönen från IF blev oväntat stor, jag slipper städa & tvätta mammas bil själv som jag lånat nu i ca 1,5 månad utan lämnar ist in den på rekond, tävlingspsykologikursen har dragit igång med fokus på att sätta upp tydliga tävlingsmål för mig under 2010, Freestylekonferens är bokad 6 & 7 feb i Upplands Väsby/STHLM och även en del besök hos kompisar & Combats underbara uppfödare i samma veva, trevliga och härliga hundpromenader avlöser varandra med bästa hundvännerna, Pierre & Ella is back in town från Växsjö med allt vad det innebär; slappekvällar (vissa få människor har en väldigt lugnande inverkan på mig, och kan få mig att "bara vara" utan att få panik, P är en sådan), hundpassningshjälp, världens bästa kramhund, intressanta och ibland lite udda samtalsämnen med intressanta infallsvinklar, nya musik- och filmupplevelser (hurra för Spotify, Torrent & Youtube!) mm (stooort minus är dock rökningen, lääägg av me dee! ;), agilitytävlingssäsongen drar igång om ett par månader och innan det blir det mer seriös träning är tanken efter vårt uppehåll i höst, lydnadstävling i februari närmar sig och ska anmälas till, är taggad att börja tävla mer freestyle än innan och hoppas på det, Hemsedal är även redan nu färdigbokat till finalhelgen under 1a-majhelgen med samma galna gäng som sist, Andrea går sista terminen på Musikallinjen och avslutar i vår med "finaluppsättning" vilken jag ser mycket fram emot...


Hade nog kunnat fostsätta med ytterligare grejer som flyter på och som vi ser fram emot, men det får räcka såhär just nu :) Ska packa ihop mig och åka hem för att byta om, hämta med mig Ella & Combat (hoppas de inte rivit lägenheten bara) och sedan gå långpromenad runt Delsjön med Hanna, Elin & Emma N + alla våra 28 tassar :) Lööövley!

2 kommentarer:

Zara sa...

Låter heeelt underbart! Det förtjänar du verkligen!!! Kram x massor

Veronica sa...

Härligt att höra att det är en bra period i livet nu, hoppas den varar lääänge! =)