söndag 3 januari 2010

2009-lista

En liten lista från året som gått...


1. Gjorde du något 2009 som du aldrig gjort förut? Åkte till Hemsedal under avslutninghelgen, som jag totalvägrat innan. Bland det bäästa jag gjort dock, och aldrig mer får missas! :P

2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Hmm... nej, tror inte det... :P

4. Dog någon som stod dig nära? Nope

5. Vilka länder besökte du? Mkt dåligt reseår, blev bara Norge

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? En maaaaan :P

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Kan omöjligt välja 1... Den 9/5 - Beyoncékonserten, den 7/8 - min 25-årsdag på Resö med mina absolut närmsta vänner & släkt. En helt perfekt dag, från början till slut! & den 26/9 - Andrea & min 25-årsfest på restaurang Viktoria.

8. Vilken var din största framgång 2009? Vinst i Hoppklass I i Bjuv & Ulricehamn.

9. Största misstaget? Att inte tagit fler chanser/risker...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Njaä, urinvägsinfektion som ledde till allergichock av medecinen...

11. Bästa köpet? Min svarta lite större väska och min brunsvarta lite mindre väska från Guess, Blondie-t-shirten & min rosa Henri Lloyd-kofta

12. Vad spenderade du mest pengar på? "Hunderiet"

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Alla som kom på min & Andreas 25-årsfest :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? "Tonight´s gonna be a good night" & "Best in show" ;)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Hmm, nog ganska samma :)

16. Vad önskar du att du gjort mer? Vågat mer...

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tänkt, funderat, analyserat...

18. Hur tillbringade du julen? Med familjen hemma i Torslanda

19. Blev du kär 2009? Nope :(

20. Favoritprogram på tv? Inget

21. Bästa boken du läste i år? Läste ingen... illa

22. Största musikaliska upptäckten? Melissa Horn

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En berlock till min kedja från Pilgrim i form av en sko

25. Något du önskade dig men inte fick? Systemkamera ;(
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Var på Resö och spenderade hela dagen och kvällen på sjöbodsbryggan med mina bästa vänner & släkt

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? En man :)

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Klassisk, sportig & märkes

29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner & min hund

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Paul Walker

31. Vem saknade du? Håller jag för mig själv...

32. De bästa nya människorna du träffade? Söt-Elin med Borderbrudarna Stella & numera även Freja, "Xtra-lillsyrran" Paulina med Smilla och givetvis alla på If-kontoret, för att nämna de "närmsta" & bästa; Ida, Berri, Pierre, Per & Malkan.

33. Annat värt att minnas? Kusindotter Vanessas dop, Agilitykonferensen i Sthlm, Ölandstävlingen med laget, Rasträffen i Sthlm, Volvo-ocean-veckan & Match-cup-veckan på Marstrand, Gotlands-tävlingsveckan, Midsommar i Sthlm med Andrea, dagarna med Chrille & Annika på Resö & i GBG, Kräftskivor i Grästorp & Ranered, de 4 månaderna på If Skadeförsäkring, samt en väldans massa fester med bland andra Andrea, Emma R, Ida, Berri, Cillen, Viktor, Martin W, Daniel E, Helena och många fler :)


Hemsedal under avslutningshelgen 1 maj



En magisk konsert med Beyoncé


Vann överlägset i Bjuv och blev uppklassade till Hopp II



Fick fira min 25-årsdag med dem som betyder mest för mig, på en plats som inte går att slå!


Träffade och lärde känna 2 underbara girls!

3 kommentarer:

Elin sa...

WTF! Du har lärt känna MIIIIIIG med. Din apa.

Sarah Carlsson sa...

Haha, sant :P Känns ju som vi kännt varan hela livet typ redan :D Ska genast ändra! Puuss ;)

Jimmie och Kingeling sa...

va bra! :) brukar ju alltid se hundar i affärerna men har tyckts det kännts så "pinsamt" om någon skulle sagt nåt. Men nu ska Kingen få följa med på shopping ofta^^

hehe, tack :P Combat har sån himla energi! Kingen blir trött efter att ha gjort programmet två gånger, medans Combat fortfarande är som en studsboll :P