onsdag 9 december 2009

New moon

1 samtal, 1 samtal ringde jag på jobbet idag ...och han svarade inte :P Resten av tiden har jag bara flummat omkring :D De här snart 2 veckorna som gått har nog varit några av de mest oproduktiva i mitt liv...

21:20 var det dax för bio med trevligt sällskap, New Moon. Och, ja, faktiskt så var den riktigt bra och sevärd. MEN, vaaaarför tjatar alla om att Robert Pattinson (Edward Cullem) är så otroligt snygg?? Har alla missat Taylor Lautner som är "Jacob Black"??!! Hmm, okey, killen är 17 år :P Men ålder är ju bara en siffra, eller? Det är iaf vad jag får höra varje gång jag säger att jag har en åldersgräns gällande killar, denna är 23-29 år... Jäjä, snygg är han i vilket fall, trots åldern :P Titta måste man väl få göra?? :)

Avgör själva...

Jacob

...eller Edward??


Men, okey, jag ska väl medge att i "verkligheten" ser väl Pattingson riktigt bra ut med. Men i filmen tilltalar han inte mig speciellt mycket alls.
2 dagar kvar nu... Don´t wanna go there...

Inga kommentarer: