onsdag 2 december 2009

Motivationen är på topp


...eller inte alls faktiskt. Är riktigt energi- och humörskrävande att vara på jobbet dessa återstående dagar och veta att var dag som går gör att det närmar sig slutet. Nästa torsdag kommer nog vara en av de jobbigast dagarna jag haft på länge, med alla hej dån och "lycka till"... FUCK! Vad hjälper det mig att kontorschefen kommer och säger att alla tyckar att jag är så himla bra som person och att jag gjort ett grymt bra jobb blablabla, och om han hade fått bestämma hade provanställningen pågått i 8 månader för att kunna göra en rättvis bedömning. Inte ett skit hjälper det, misslyckandet från min sida är ett faktum. Min prestationsångest är inte kompis med mig just nu kan man väl säga...

Imorgon är det exakt 1 vecka kvar...

Imorgon ska jag även faktiskt gå drygt 1 timma tidigare från jobbet, eftersom BMW har sin traditionsenliga spelning med Stefan Andersson i Domkyrkan för inbjudna kunder med familjer. Förra året var hur bra som helst, och tror att det kommer bli minst lika bra imorgon. Man kanske ska ta tillfället i akt och prata med försäljningschefs-Jonas om ev. jobb på BMW :P Det hade inte vart fel :)


Tajm att joina Combat som redan värmt upp sängen ett tag nu.


4 kommentarer:

Elin sa...

Hej stumpan min. Jag förstår att du har det askämpigt nu, och allt peppande runt omkring kan säkert bara vara irrigt... Men vi finns här för dig!

Sarah Carlsson sa...

Löv U :)

Anonym sa...

Jag antar att Combat alltid har lite motivation att dela med sig av ;) kram

Sarah Carlsson sa...

Haha, det har du rätt i ;)