söndag 20 december 2009

Julfest + utgång

Suuuuck!!!! Ibland hatar jag Blogger!! Hade skrivit en text som beskrev julfesten + utgången, men den vägrade komma fram när jag skulle klistra in den ovanför bilderna då jag klippt ut den under bilderna där jag hade skrivit från början!!!!

Nu får bilderna tala för sig själva helt enkelt, så får vi se om jag orkar skriva om texten. Julfesten som Henke F & Daniel E hade ordnat hemma hos Daniel var iaf fruktansvärt kul och lyckad! Och min och Emmas utgång på Park Lane, efter några fiaskominuter inne på Deep, var hysteriskt rolig! Åkte hemifrån vid 19, och kom hem 06:40...



Värdparet Daniel & Henke :)



Maaaaat :)
Partymeisters!

Julklappsleken på G... Vann inte ett enda ;(



Barnförbjudet... Övning ger färdighet


Bananfodralet var en mycket populär julklapp, som kan användas till mycket...


Självklart dansades det :)


Tummen upp :)

Look from above


Såhär inför Jul så bjuder jag på denna bild... Ibland undrar man :P

Nu är det tajm att åka till Torslanda för middag hos päronen med farmor på besök... Wish me luck. Ikväll blir det Liseberg med hemligt sällskap :P

Inga kommentarer: