lördag 26 december 2009

Juldagspartey -09

Åkte över till Torslanda och lämnade mammas bil igår som jag haft i nästan 2 veckor, gööött som fan! Fick dock tillbaka den idag igen och har den i minst 2 veckor till. Mamma och pappa skulle nämligen köras till Landvetter idag förmiddag eftersom de ska 2 veckor till Thailand (äääckel) så de plockade upp mig på vägen från Torslanda så jag tjänade lite extra sovtid eftersom jag och Babe var uuute på stan och slog klackarna i taket igår kväll :P


Andrea hämtade upp mig hos m & p för uppladdning inför kvällen med kycklingrulle och filmmys hemma hos mig, innan vi gjorde oss iordning och drog på förfest i Tuve.




Kvällen blev lyckad och himla kul med maaassor av dans. Andrea och Niklas jobbade 2 korta pass så det blev att vi var på Hard Rock hela kvällen/natten för enkelhetens och plånbokens skull :) Galet mycket folk var det ute med inte ens köer utanför uteställena, utan mer en stor folkmassa som man inte förstod vilka som skulle vart. Gött att bara kunna gå in utan att bekymra sig om köer och inträde sådana kvällar! En hel den kul folk förutom jag och Andrea dök också upp, bland annat en "jobbarkompis" från nya jobbet. Känns lite skumt att säga "jobbarkompis" om dem där nu när man känt dem alla så länge innan fast ur en annan synvinkel :P


Men som sagt, kul var det och ensam behövde man inte känna sig, valmöjligheterna var många ;)



Me & my Lööööv ;)


Direkt efter att jag kört dem till flygplatsen idag åkte jag in till stan och mötte min bäääääääääääääästa Chrille och Annika som var en snabbvisit i GBG :D Förstår inte vad det är som händer med mig när jag träffar och säger hejdå till Chrille, ögonen blir sådär fuktiga och jag får en klump i magen... :P Älskade underbara vän, kom och bo i GBG så jag slipper de där jobbiga känslorna :) Vi fikade på Cappiccino och pratade i massor, tyvärr hade de bråttom så det blev bara drygt 1 timma. Inte nog med att päronen är på väg till Thailand, Chrille & Annika drar imorgon fm till Whistler i Kanada för att åka skidor, se sig om lite och hälsa på Annikas syster. Men jag, jag sitter här hemma i gråa Sverige och njuuuter av det... NOT!


Bästa tokgänget ute på äventyr i somras :D


Nu sitter jag hemma och bara gör ingenting för en stund. Får se vad resten av dagen har att erbjuda...

Inga kommentarer: