torsdag 12 november 2009

Place me :)


Tänkte testa å se om jag kan aktivera er som läser detta... Egentligen är det här en grej som just nu går runt på Facebook, men det borde ju funka lika bra/dåligt i en blogg kan jag tycka?

Lämna en kommentar och skriv vilka siffror som du tycker passar in på mig... Du får skriva max 5 st :)

1.Sinnesjuk
2.Jag vill gifta mig med dig.
3.Senfärdig
4.Härlig.
5.Kärleksfull.
6.Iskall.
7.Modig.
8.Dum.
9.Bortskämd.
10.Självsäker.
11.En jag tänker mycket på.
12.Sexig.
13.Glädjespridare.
14.Härlig utstrålning.
15.Otrolig!
16.Egoist.
17.Söt.
18."Player".
19.Den bästa!
20.Nörd.
21.Stillsam.
22."Vildsint"
23.Irriterande

Hade vart kul om även ni som inte känner mig lämnat ett avtryck av hur ni uppfattar mig genom att läsa min blogg :)


Nu är det sovtajm, tvättmaskinerna i tvättstugan står laddade att sätta igång 08:00. Jippiieeee!!

Imorgon är det för övrigt sista jobbdagen innan helg :D Dock blir det lite jobb hos pappa på fredag, vilket jag inte är jättepepp för. Men ska testa på det iaf och se om det kan vara nåt att ha som extrajobb då och då.

Niighty!

8 kommentarer:

Unknown sa...

Efter som jag inte känner dig så blir det lite chansning...

10.Självsäker.
13.Glädjespridare.
14.Härlig utstrålning.
17.Söt.
20.Nörd.

Elin sa...

1.Sinnesjuk :D
4.Härlig.
13.Glädjespridare.
14.Härlig utstrålning.
17.Söt.

Paulina sa...

Härlig
Kärleksfull! absolut.
Glädjespridare
Söt
Den bästa! :D

Maggie Mahmoudi sa...

Härlig
modig
självsäker
söt
glädjespridareeee

:p och lite bättre på att uppdatera nu ;)

Anonym sa...

4, 7, 19 tror jag det var :).
/ida

Anonym sa...

Nu jävlar...
1.Sinnesjuk, helt klart! ;)
18."Player". också självklar!
21.Stillsam (?!) aldrig
17.Söt.
:D

Lydia sa...

Jag uppfattar dig som
självsäker
härlig
glädjespridare
nörd (hundnörd, alltså på ett bra sätt :D)

:D

Sarah Carlsson sa...

Kul att några nappade på att svara iaf :)
"Chucken" hade vart kul å veta vem du är och hur du hittat hit :D Ingen blogg själv?

Cillen gött att nån vågade säga sanningen iaf ;)

Puss på er alla söta iaf, verkar ju sända ut en någorlunda "jämn" bild av mig själv iaf :P