fredag 14 augusti 2009

GP-artikeln + film från Kalaset

FIN bild har alla sagt som sett artikeln innan jag såg den! Ursäkta, men detta är ingen FIN bild :P Combat ser ju helt skogstokig ut, dock är det väl en bild som visar hans personlighet ganska bra :P
Klicka upp bilden i eget fönster så går även texten att läsa
Rättelse, Eikes Aslan är en hane =)
Den "FINA" bilden i färg...


Kunde de inte tagit denna istället tycker jag :P



En tjej att bli imponerad av! Ett levande bevis på "vill man, kan man". Inte en enda freestyle- eller agilitykurs har de gått. Kan efter egen träning i sommar alla agility hinder, ta en enklare bana och satte på knappt 1 vecka ihop ett freestyleprogram som hon uppträdde med inför stor publik. Hunden Smilla är endast 2 år. Se upp, detta är en tjej som kommer gå långt!


En glad hund & matte :)

Här kan mitt och Combats improvisationsprogram beskådas ;)

4 kommentarer:

Anders sa...

Tycker den "fina" bilden ÄR fin, det är ju inte för inte han heter Combat. :-) Ser ju ut som ordentliga karate-moves där ju.

Paulina sa...

Tack,verkligen för dom fina orden om mig och smilla! :)

sådant som får en att kämpa även om det går lite knasigt (;
tack ännu en gång sarah! :D

Sarah Carlsson sa...

Haha, nä det är ju sant iofs Anders ;)
Paulina, ni är otroligt duktiga och ambitiösa både du och Smilla. Är väldigt imponerad av er, och ditt engagemang i din hund!

Linda och Inez sa...

Ser ut som en rätt bra improvisation tycker jag :) Combat är ju en berger, då vet man ju aldrig vad som händer :P