tisdag 11 augusti 2009

Bra dagar i augusti

Hysteriskt fullproppade dagar har flugit förbi...

Fredag 7 aug - grattis till lilla mig, 25 år har jag nu hunnit bli... Kanondag & kalas med släkt och nära vänner. Tack!!

Lördag 8 aug - sol och bad för sista gången innan jobbet drar igång, hemfärd med Hanna & Emma för att direkt åka på "kräftkalas" i Ranerädd hos Nettan & Andreas m flock. Mkt trevligt!!

Söndag 9 aug: vaknade i husvagn i Ranerädd efter ca 30 minuter sömn... Hemfärd m Hanna. Uppackning, träff med Combats hundvakter; Katarina & Kajsa, hundpromenad, tillfixning, middag på Hard Rock m. Hanna, Nettan, Andreas, Jane, Andrea, Marc, Martina, Juha & Magda med avslutning på Madonnakonserten ...vilken var sådär, tråkigt nog. Däck i sängen innan jag stäng av radio och lampa...

Måndag 10 aug - vakna 08:42 med radio & lampa igång..., 09:10 på plats på McDonalds vid Fässbergsmotet. Upp till klubben för flytt av hinder till våra uppvisningar med GHU på Kulturkalaset. Hemma 11:15, skriva mail och planera ihop det sista för uppvisningarna, ombyte och iväg till stan för 1a dagen på nya jobbet med start 13:00!! Hemma 21:00, hundpromenad och nu sooova!!

Bilder och bättre uppdatering kommer...

5 kommentarer:

Linda & Inez sa...

Grattis på 25-årsdagen, jag hade såna bekymmer med vad som hände den 7:e augusti, men nu förstår jag, det var ju din födelsedag ;) Hoppas det gått bra på nya jobbet!

Karro och King :) sa...

Grattis i efterskott! :D

Anonym sa...

Grattis i efterskott på 25 års dagen
hälsn Agneta och Russin

emelie sa...

grattis i efterskott! allt är bra med oss, ska snart planera in lydnadsklass 2 tävling och appellspår. men jag vet inte riktigt när hon ska löpa...hmmm... trist att du inte följer med till frankrike! kommer bli super kul ;)

Sarah Carlsson sa...

Tack alla för grattisen :)