fredag 3 juli 2009

Hit å dit

Phu, fläng och far :P Så ser mitt liv ut just nu. Kom hem i dag vid 13-tiden, har suttit hemma och fixat med lite grejer vid datorn som behövdes göras, tex lägga ut annons på min lägenhet om uthyrning under sommaren, lägga ut massor av kurslitteratur till försäljning mm. Sånt jag tänkt göra jättelänge men som inte blir gjort...



Vid 20-tiden drog jag mig tillslut från datorn och åkte och mötte AndreaMarkland (vi har ju inte setts på flera, flera daaar!). Vi köpte med oss mat och drog ut till Smitthska Udden för att njuta lite av kvällsvärmen och havet. Vi pratade om ditten och datten och bara hade det gott. Combat sprang omkring och trivdes med livet han med :) Åkte med Andrea in till stan sedan och tog bussen därifrån hem, hur smidigt som helst.


Nu har jag fixat lite här hemma, ca 05:15 kommer Cillen och hämtar mig för 2 dagars tävling i Bjuv. Vi åker hela laget: Cillen, Linn, Michaela jag, Buddy, Patric, Ella, Lira, Benny och Combat i Cillens Saab :P Finns det hjärterum... Cill och jag ska sova i bilen till söndagen sedan och Linn & Michaela tar ett 2-mannatält. Vi får hoppas att vädret håller i sig dessa två dagar!!

Förresten, har jag nämnt att vi bytt lagnamn?? Numera heter vi "Day n´Nite", precis som låten :)



Efter Bjuv så kommer jag vara hemma i 2 dagar, då ska jag verkligen försöka komma ikapp mig med bloggandet... Sthlm, Gotland, agilitykurs för Andreas, Marstrand... säkert har jag glömt något med, men det dyker väl upp i minnet så småning om isf, gör det inte det så var det säkert inget viktigt ändå, så då är det skit samma (hmm, som om någonting av detta jag babblar om i denna blogg är så speciellt intressant egentligen... :P ) De dagar jag är hemma nästa vecka blir det även äntligen kursavslutning med min agilitykurs på GHU och så är jag ansvarig för sommarträningen på GHU med. På onsdag är det planerat att jag och Johannes ,och kanske någon mer oxå..., ska köra upp RIBen till landet, hoppas på bra väder!! Kan bli riktigt kul och niiiice! Åka båt heeela långa dagen!! Kommer åka hem sedan igen på torsdag eller fredag efter vi kommit upp, tävling i Bollebygd väntar på lördag den 11 juli. MEN sedan, den 12e, dåååå åker jag upp till landet och hoppas att kunna vara där länge utan massa farande och flängande :)





Bland de finaste jag vet...








Puss å gull



Biffen ;P


Livsnjutare drömmer sig bort...


Nice!


Månen lyste fint och speglade sig i vattnet...


Ciao på några dar igen :)





Måste bara lägga in en ros till Agneta, Camilla och resten av familjen Spiik för att de passat min prins från i tisdags kväll till idag, fredag lunch!! Tuusen tack!!!

Inga kommentarer: