lördag 6 juni 2009

Det var ju det där...

Ni vet det där med att inte bli som planerat?? Nu råkar de visst bli så igen... Hade verkligen tänkt att blogga ikapp nu ikväll när jag ändå bara skulle suttit hemma och slappat, men nu råkar det bli så att min söta praktikant som jag hade på jobbet i 9 veckor har lurat hem mig till henne och hennes pojkvän på tacos- och fotbollskväll... Så jag HOPPAS att vi inte är hemma allt för sent efter tävlingen imorgon, så jag kan blogga då... Jag har faktiskt börjat på den redan, har bara fred-sönd att skriva nu :P

Blir en luugn kväll ikväll, tar med Combat till Emmy för att inte ens ha en liiten chans till att hamna ute på krogen efteråt :P Klockan 05:20 blir vi hämtade i natt. Det är tävling i Råådalen (Helsingborg) som väntar. Både lag och individuellt :)

Tjipp så länge :)

1 kommentar:

Karro och King :) sa...

Haha nej det blir sällan som man tänkt sig :)

Hur gick tävlingen? Är allt bra hos er annars? Nå planer på att komma upp igen?
Kramar