torsdag 18 juni 2009

Dagens tokar :)

De här 3 underbara figurerna förgyllde min dag igår :)

Chrille, den bästa Chrillen av dem alla. Har man aldrig fått en Crillekram någon gång så har man inte fått någon riktig kram.
Blev så glad när jag mötte honom på Linnégatan så jag näst intill började gråta :P Varför ska du bo så långt bort min vän? Fast, det är ju bara 1 år kvar, sedan kommer han hiiiiit till GBG för att bosätta sig. Eller hur?? ;) Vi har ju till och med fixat lägenhet till dej nu ju ;P
Vi hade inga direkt planer förutom en del ärenden i Nordstan som jag hade (Systemet t ex :P ), så jag drog runt på den stackarn i massa affärer i ett par timmar, sedan blev det sen lunch på Hard RockAvenyn i solen :)
Nu dröjer det intye så lång tid tills vi ses nästa gång sm tur är. Det blir nästan 1 vecka på Resö tillsammans, då jag äntligen ska få träffa hans flickvän med :)


Niklas "alla mina Diorsmycken på ett ställe" Liljesand & Andrea "den sjungande grottkvinnan" Stjernedal blev sedan kvällens underhållning :) Underhållning är verkligen rätt ord faktiskt, shit va kul va hade och alltid har tillsammans. Niklas är så himla skön, kör på sin stil till fullo och slänger kul kommentarer till höger och vänster, eller vad sägs om "Afrika är det som liger som en klump under Egypten" eller "Vad är det för skillnad på Syd Afrika & Sydamerika"?... Kramp i magen får man stup i kvarten när man vistas nära denna man...
Andrea då, vad ska man säga om henne... Tja ni som följt min blogg lär veta rätt väl vem hon är vid detta laget. Hon är kvinnan som får mig att hitta på massor av dumheter istället för att t ex vara hemma och städa eller laga mat eller sånt annat som man planerat. Vi tillsammans är spontanduon-allan! ;P


Såhär fina är de faktiskt egentligen :)


Hmm, eller tja, Andrea i alla fall. Niklas hade bara tur på kortet ovan, detta är annars hans normala look...


Ja, jag var faktiskt också med ;) Här sitter vi 23:30Caleo och ska äta dessert å mysa lite innan hemgång. Innan var vi på Pasta Vino Due och åt gott. Tyvärr var servicen kass där så vi förflyttande oss för dessert :)

Mmmmm, chokladtryffelkaka med pana cotta-glass och jordgubbar. Rekomenderas!!


Ett sista kort på finingarna innan det var dax att springa till bussen som gick 00:00.

Väl hemma var det packning som stod på schemat, hade mellan "Chrilledagen" och "kvällsunderhållningen" varit hemma i Torslanda och lämnat min prins där. Han ska följa med mamma och pappa till Resö över midsommar, där får han det himla bra medans jag och Andrea roar oss i Sthlm.
Fatiskt är det så att jag sitter i bilen just nu på väg upp till Sthlm, vi räknar vara framme vid 19-tiden någonting med tanke på trafik och sånt. Hoppas dock inte få sitta allt för mycket i kö...
Nä, nu ska jag vara social här. Önskar alla en RIKTIGT GOOOO MIDSOMMAR med mycket skratt och tokigheter :)