torsdag 4 juni 2009

Blev inte som planerat...


Jag hade faktiskt precis satt mej lite innan midnatt och börjat på uppdateringen. MEN ,"pling", så kom ett SMS. "Vi tänkte göra stan. Är du ute?" Svarade att, nej det var jag inte, och det var ju synd att de sa det så tätt inpå, men att jag ändå inte hade haft pengar till det, så får bli en annan gång. Fick tillbaka; "Kom, jag bjuder" Svarade att det kan han absolut inte göra och att det kändes jättedumt om han skulle göra det (avskyr att inte ha pengar och kunna hänga med på saker och "göra rätt" för mej). Menmen, efter lite messande och övertalande så klev jag ut på Avenyn ca 02:00... Blev först en milkshake på Donken och sedan Deep ...som stängde 03:00... Hela 30 minuter hann vi vara där :P Men det var ju kul så länge det vara de iaf :P Och vi fick till och med se kändisar! Jojo, självaste Markoolio & Wille Crawford var där minsann ;)


Ibland blir det inte alls som man tänkt sej, och jag tackar gudarna för mina undarbara vänner som jag av någon konstig anledning blivit "tilldelad". Idag har Johan och Andera utmärkt sig speciellt, Johan för den mycket spontana utgången (och mycket annan hjälp med en ännu hemlig sak) och Andrea som lurar med mej på tokigheter (denne gången gällande midsommar) och får mej på "bättre" tankar ;) Lööööv till ER!!


För övrigt har jag haft en mycket trevlig lunch idag i stan ;P


Den utlovade uppdateringen från veckan innan kommer imorgon (idag torsdag), loovar!!
Nu ska jag sova en sväng! 11:00 ska jag vara hos farmor & farfar på lunch i deras nya lägenhet :)

3 kommentarer:

Karro och King :) sa...

Citat:
"Den utlovade uppdateringen från veckan innan kommer imorgon (idag torsdag), loovar!!"

Hmm.. :)

Jonna sa...

Håller med!

Hmmm Sarah! :P

Sarah Carlsson sa...

Hittar inte min "blogg-mojo" utan min kamera ;( Men jag jobbar på de... Förhoppningsvis blir de imån kväll, måste ändå sitta hemma å bara slappa så jag orkar upp på sönd. Det bär av till tävling ca 05 på sönd morgon :P