måndag 4 maj 2009

En gang til!!

Vill tillbaka till Hemsedal, vill uppleva de igen, NU! Helgen har varit helt hysteriskt rolig. Känns jättetomt att komma hem och bo själv när man vart 6 pers (från och till) i nästan 4 dagar, igår natt hade jag inte ens Combat hemma :( I Hemsedal sov vi 1a natten 4 pers, 2a natten 3 pers & 3e natten 2 pers i min och Andrea´s säng. Och nej, det är verkligen inte så som det låter :P Men himla mysigt hade vi det, vår lilla "familj". Men som tur är, är ordningen nu återställd här hemma och Combat ligger å snusar under köksbordet medans hans nattpigga matte knapprar på tangenterna. Tänker inte göra någon mer rapport om resan just nu, utan det kommer i veckan. Måånga bilder är tagna, lovar att visa ett gäng inom kort :P

Nästa år är redan inplanerat i kalendern!

Som sagt in i vardagen igen... Tjohoo!!



ser ut som jag gjort värsta ingreppet... I själva verkat har jag bara vart å plockat ut min P-stav, sisådär 1 år "för sent"


Åkte hem till min tvätt-tid 17-21... Blir man förbannad när strömmen bryts 15 min innan sluttid? 20:45 sa det schnörp och allt la ner. Har nu en 100 Kg´s IKEA-kasse med osköljd och ocentrifugerad tvätt på min balkong. Kanonkul!!




Skrev ett argt brev till vem det nu är som ska ha det, la det i brevlådan vid expiditionen. Ska bli intressant att höra svaret...



23:00 kom jag på att det var hög tid att deklarera... 23:15 var den ivägskickad. TUR att jag kom på detta! Eller TUR att min kära kusin kom på detta!! Tack!!


Idag, om exakt 1 vecka, så smäller det!! Då står vi där!!




Min lilla turbo har vart ute på äventyr i helgen med tant Nettan & tant Hanna... 4 lopp resulterade i en 11 plats med loppets överlägst snabbaste tid (6 sekunder tillgodo till 1an) dock 5 fel för beröring, samt en 1a plats och Combats 1a pinne :) Tydligen kasst lopp med många stora svängar och räddningar, men det räckte till att slå alla andra iaf. Kontaktfält visste han inte alls vad det var förnågot tydligen... Ska bli spännande att se hur det går för oss på lördag i Ulricehamn :)


Looking gooood!


En lite kul bild från Combats helg :)
Foto; Agneta Spiik



Natti natt!

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Grattis Combat till pinnen! Den första av många :) Vi ses på rasträffen, ska bli trevligt!