lördag 11 april 2009

Day n´ Night - kontraster...

Påskafton 2009 är definitift en dag att komma ihåg. Blev en bra mix av njutning av det underbara havet vid Lilleby & Sillvik i strålande sol, bara jag och min prins, och sedan en kul kväll med Cillen och Co på diverse ställen...

Snyggast i stan!!!


"Zebra" övas flitigt i olika miljöer :)



Det här är nog ett av de "fulaste" kort jag har på min prins :D Man kan ju alltid titta på detta om man behöver skratta lite...


Det var nääästan så att man blev sugen själv på att ta ett dopp, men bara vääääldigt nästan

Spanar


Tja!

"Zebra" igen...


Drömmer sig bort??


En bergsget?

Från en miljö till en annan... sol och ensamhet blev mörker och gemenskap
Naaajs!

Heeey!


Ibland kan man undra... ;)


Team "Da Gangsta DJ´s"

Dangerous...

God Ny Påsk någon???

Långedrag byttes ut mot en kiwidrink på Bliss



å lite dans ...eller???

Puss på David som "räddade" min kväll/natt med en så enkel sak som en flaska vatten... hehe... Sen mådde jag topp igen :P

Den lille fete i farten igen...

Bliss byttes ut mot sofforna på Peacock. Haha, ser sjukt nöjd ut :P ...Jack do what???
Kontraster... Same same, but different!
Kom hem 06:30. Snark!

Inga kommentarer: