torsdag 19 mars 2009

In Sälen

Har haft väldig beslutsångest över om jag skulle åka med hit eller inte, men bestämde till slut att göra det och att jag skulle ta med Combat. Så vid 15:30 åkte vi (jag, elin johan & combat) från Torslanda och var framme vid huset i Tandådalen runt 21. Var väldigt trött så jag sov/vilade väldigt mycket av resan, skönt men seeegt att sitta i bil så länge utan nån kompis och utan att veta vägen.

Huset är himla najs! Känns väldigt hemtrevligt trots att det är ett andelshus som vi delar med 5 andra familjer (tror de e 5) och den moderna byggstilen. Matbordet är något av de längsta jag sett, med plats för 16 pers minst. Ska fota imån å lägga upp så man ser hur det ser ut här :)


Gick en sväng med Combat innan kvällsmaten. Det verkar vara dåligt med promenadställen, fick gå på vägen fram och tillbaka sedan samma väg. Dock var det kolsvart ute så det var svårt att se förutom på vägen då. Det är säkert ca 80 cm - 1 meter snö med, så stigar och sådant syns ju inte heller pga det.


Mamma och pappa har vart uppe sedan i söndags, hittills har de vart ganska kasst väder tydligen, men nu ute är det helt stjärnklart (undra om jag sett så många stjärnor innan...) så vi får hoppas på bra väder imån då Tandådalen ska få sin "dom" ...är väldigt skeptisk inställd till svenska "fjällen"... Men, men, vi får se efter morgondagen vad jag säger...

Mycke snö är det till Combats förtjusning!
"Zebra", vårat senast inlärda trick (som fortfarande är i inlärnings/stabiliserings-fas)


"Zebra" igen :)


Snömonster

Nighty!

Inga kommentarer: