söndag 8 februari 2009

What a night, what a day

Kom hem för ca 1 timma sedan nu, har haft en grym dag, kväll och natt!! Från att jag vankade i morse, till att jag nu ska gå å lägga mig, har allt handlat om vad jag tycker är kul, vad jag mår bra av och vad jag vill göra.

I korta drag så har jag; gått kortrunda med Combat, åkt och tränat BodyCombat 11:45-12:45, suttit i massagestol i 30 min, solat, långduschat, gått långpromenad på nästan 1,5 timma med Combat och Andrea, lagat mat och tjejsnackat, "feststylat" med Melodifestivalen på TV i bakgrunden och garvat åt det, åkt på inflyttningsfest hos Per & Jannice och slutligen vart på Hard Rock från 00:00 till en stund efter stängning 04:30.
Allt detta har jag givetvis inte gjort själv, har varit med bästaste "Andrean" från att vi gick promenaden vid 15-tiden, tills att hon nu släppte mig med bilen utanför mig precis. Lite mer än 12 timmar har jag spenderat med denna underbara vän. Puss på dig babe!!! ;) 1a delen av dagen har jag alltså bara haft "egentid" och 2a delen av dagen har jag umgåtts med mina vänner, framförallt Andrea då, men även andra som var på festen och sedan på Hard Rock; Jimmy, Per, Richard, Caroline, Jannice, Sandra & Markus + lite olika folk jag aldrig träffat förut, men trevliga de med :)


Här kommer lite bilder från matlagningen, festen och Hard Rock :)


vårt fiiina middagsbord


ursäkta eventuella hundhår i maten... :P
Lax, potatis, hollandaissås, sallad och fetaost, samt ett utsökt vin vid namn Coca Cola
En temla till efterrätt innan vi åkte på fest


Richard är lekledare i "få kronan i tratten"...


Som bara var en skenmanöver för att Jimmy skulle hälla ett ölglas med vatten i brallorna på Per :P ...Jimmy flyr undan hämnattack


Frida & Andrea rockar loss på Hard Rock


Qutiepie!


Å va för min är det där kan man undra?? Kväver ett asgarv tro??
Andrea, jag & Sandra, en otippat bra trio!! :)
Mackan kom en sväng å shakade loss med girlsen :P

Weehooo, rock on!!

Inga kommentarer: