onsdag 18 februari 2009

Veckans citat, 3

Det går sådär med mitt veckoliga citat som ska komma varje måndag som var tanken... Men nu kommer det här i alla fall för v8.


Har valt ett som handlar om pengar, eftersom jag fått reda på att jag antagligen kommer åka på sisådär näst intill 20 000:- i restskatt... !!!!!!!! "...enligt nyinkomna uppgifter från din arbetsgivare..."




~Naturligtvis gör pengar i och för sig ingen lycklig, men det kan inte hjälpas att de har en lugnande inverkan på nervsystemet~




Tycker detta citat stämmer lite halvt om halvt iofs, jag kan garantera att jag hade kunnat bli lycklig av pengar, och vet att jag blir det! Och jag kan även garantera att de har en stooor inverkan på mitt nervsystem som just nu är rätt så instabilt pga detta... FAAN och HELVETE rent ut sagt!!!!!!!

Inga kommentarer: