måndag 9 februari 2009

The locksmith...


Sitter och lyssnar på när låssmeden byter ut mitt dörrlås på ytterdörren, ääääntligen slipper jag den jäkla amerikanska dörrknoppen och att dörren låser sig så fort jag stänger den. Hoppas alla grannar är pigga och vakna, annars lär han ha väckt dem nu :P

Detta är en efterföljd till att jag lyckades åka hemifrån i fredags utan att ha med dörrnyckel, vilket resulterade i att jag fick ta mitt pick och pack och sticka hem tidigare från jobbet och stå i minst 40 minuter med en låssmed som på flera olika kreativa sätt försökte ta sig in hos mej... Till slut gick det, men låset gick inte att byta ut direkt då eftersom det var fredag eftermiddag och de inte hade några lås inne, så alltså görs det nu.

Känner hur sågdammet yr i hallen och tränger sig in i rummet där jag sitter, torrt i ögonen blir det och killigt i näsan... Hua! Hoppas han är klar snart så jag kan åka till kontoret!! Börjar bli rastlös!!!!


Ha en bra dag :) Eller se till att skaffa er en!! :P

Inga kommentarer: