onsdag 4 februari 2009

Filmer från MyDog -09

Har inte så mycke att berätta om idag, mer än att det har varit en seeeg dag på jobbet, och att jag sedan ryckte upp mig och åkte och tränade ett BodyCombat pass i Frölunda. Kändes bättre efter det, men sitter här med lite huvudvärk nu, troligtvis pga sömn- och/eller vätskebrist... Fick även hämtat ut en skjorta som var inlämnad på lagning på MQ.

I brist på kul saker att berätta, så kommer här äntligen videorna från My Dog i januari.


Individuellt, samma som jag tävlade med i Stockholm på Älvsjömässan


Parprogram med Emma & Lisa, drygt 8,5 års skillnad på hundarna :)

Nighty!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

kul att se att det är fler än jag som sittre uppe sent på nätterna ;)

hur hade du tränat in "flippen" som han gör med bakbenen högt i luften. du berättade lite i värnamo om det, hade du fångat när han erbjöd det spontant? kansig hund du har i så fall som gör sånt lite hipp som happ.. haha

Anonym sa...

Tack för sällskapet i skogen. Du har ett uppdrag att hämta i min blogg. Hoppas ni får trevligt i stan, jag ska hoppa i säng snart och läsa bok. Kram!