söndag 4 januari 2009

Lite filmer till att börja med...

Eftersom mitt löfte om skärpning på bloggfronten uppenbarligen inte hållits, så lägger jag iaf in lite filmer från tävlingar som varit i november & december, till att börja med. Har suttit och knåpat ihop dem nu efter att de legat alldeles för länge på datorn och bara skräpat.

För övrigt har vi i GHU fullt upp med att hålla freestyleuppvisningar plus lite prova på freestyle och agility på MyDogSvenska Mässan 3-6 januari. Har gått riktigt bra idag, vilken kanonhund jag har!! Nu ska jag lägga mej för att ladda inför morgondagen, kvällen har med spenderats med uppladdning; chips, mintchoklad & coca cola framför data & TV. Inte varje dag/kväll jag tillåter mej sådan slapphet kan jag lova! Men ibland får man "unna" sej lite =) Både jag & Combat har vart helt slut efter dagens intensiva 6 timmar på mässan idag.

Håll tillgodo med filmerna, så hoppas jag att det kommere uppdatering om november och december snaaart!! (vågar inte lova längre, blir så dumt när jag inte håller det) :P


Agilitytävling i ridhus i Kungälv 22 november


Agilitytävling på haaal matta på Älvsjömässan 2008

Agria Freestyle Cup FINALÄlvsjömässan 6 deember 2008


Hittade en gammal film från en fusktävling i Borås =) Jenny, Hanna & Janis agerar hejjarklack

Inga kommentarer: