torsdag 29 januari 2009

Hög som ett hus


Japp, nästan i alla fall. Har hittat en ny drog... Lindh´s mörka choklad av smaken "Intense mint". Sprang på den på Willys efter att jag tränat och redan "förgrundat" min höghet med ett BodyCombat-pass á la "Kiiaaah"! Var jättetrött innan passet och hade somnat på 3 röda om jag lagt mej på soffan när jag kom hem, men som vanligt efter ett BCpass så var jag full av endorfiner och energi. Satt i bastun med hårinpackning i 15 minuter med och duschade länge och hade "egen tid", så batterierna var maxladdade efteråt när jag slank in på Willys och alltså sprang på denna frestelse... Mmmm! Men inte nog med detta, tillsätt även en 45 minuters powerwalk i kuperad terräng till endorfinkicken från Combaten och chokladen (dock "bara" några rutor) så har ni hela min drogdos för idag... Hööööghus alltså säger jag bara :) Vem behöver uppåttjack när det finns BodyCombat, mintchoklad & powerwalk med hunden?! ...nä, precis, ingen :P



Började för övrigt dagen med frukostmöte i KungälvFars Hatt, 07:30 anlände jag och då hade jag hunnit lämna av Combat på kontoret i stan med. Det var SEB som höll i "värdskapet" och 1 timma bestod av ord som; estimat, reporänta, ROT- & RUTavdrag, ränteökning, räntesänking, finanskris, börsen, aktiesparfonder, pensionsspar, konsumtion osv... Ska faktiskt lite motvilligt erkänna att det var rätt intressant, jag som avskyr allt vad ekonomi och siffror heter, och har noll koll på sånt här... Men lärde mej lite nytt idag faktiskt :) Efter mötet försvann alla på 3 röda sekunder... tråkigt när inte folk har "nätverkandet" i sig utan bara är där för frukosten och föreläsningens skull... Men antingen är man en nätverkare, eller så är man det inte tror jag... Tackar vet jag BNI :) Tog ett litet kort möte med Erik efteråt och pratade lite planering och säljupplägg... Kan bli bra detta om vi får till det... Den som lever får se.

Tja, så mycket mer än jobbat, tränat & gått med hund har jag inte gjort idag, så jag avslutar här. Ska sova NU!!! Imorgon ska jag vara i stan 06:40 senast, har BNI-frukostmöte som börjar 07:00 och innan det tänkte jag hinna mingla en stund, lär bli upp mot 80 pers där... Så det gäller att ligga i!


Morgondagen blir en hektisk dag över lag, börjar med frukostmöte, sedan lite jobb, lunchmöte (BNI), lämna över Combat till Johannes nångång på em, mer jobb på kontoret och 17:30 är det Kick Off för oss funktionärer på Goteborg Horse Show. Vet inte när det är klart på kvällen, men det lär jag ju märka =)
Natti!

3 kommentarer:

Sarah Carlsson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.