måndag 17 november 2008

"This is me"-utmaning


Dagens blogg blir ett svar på en utmaning från Hanna, då jag ännu inte fått in filmerna från tävlingen på datorn pga strul med överföringen samt att jag var så sent hemma ikväll från jobb.

De regler som gäller är: Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget. Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade. Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor. Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.



1. Jag har sjungit solo i högstadiet under luciafirandet i 8an


2. Älskar att nätverka och vara ute och synas och höras i/på olika föreningar, nätverksgrupper, seminarier, mässor m.m. i mitt jobb som säljare

3. Har alldeles för lätt att ta på mig alldeles för mycket saker själv i t ex föreningar, jobb och olika samanhang, vill att allt ska göras så optimalt och bra det bara går och har svårt att släppa kontrollen ibland. Har väldigt hög prestationstvång på mig själv.

4. Är hopplös på att lägga mig i tid ...och gå upp i tid...

5. Jag är livrädd för att flyga, stesolid är då min bästa vän...

6. Har haft som mål för nästa år att ta förarbevis för båt och skepparexamen ...i 3 år i rad! Troligtvis kommer inte detta mål nås under nästa år heller. Men ambitionen och tanken finns... Och det är ju tanken som räknas??!!

7. Det finns få ställen som kan få mig totalt avslappnad och lugn och det är vid havet och fjällen. Ingen annan stans kan jag känna mig så fri som jag gör i de miljöerna





Det var mina 7 saker det.
Jag utmanar här med:

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka två häliga bilder och skojj med debuten :)

Hoppas det är bra med er, kramar :)

Anonym sa...

Jag hoppas oxå vi ses i Älvsjö för jag ska faktiskt dit iår... Men bara på söndagen så jag missar er uppvisning :(

Anonym sa...

Det var faktiskt hos Karro och King :)

Ja, vi hoppas med på att lilla Myshuden ska bli bättre snart! Det är jätte jobbigt att inte veta!

Ja på stora STHLM menar jag :) Gud så skoj! Se den lille fluffen live! :D Vet du om det finns bilder från prisutdelningarna på U-SM någonstans?

Jag väntar med spänning på filmerna!! :D

Anonym sa...

Självklart ska du ha malle! :D