lördag 8 november 2008

Lite party bara...

"Va ute en sväng" igår... Började så smått vid 14-tiden direkt efter BNI med att jag plus 3 till från gruppen gick till SoHo för lite lugnt påbörjande av det som komma skulle... Säger inte mycket mer än att det sedan blev några timmar på Berså, sedan vidare till Nivå för att avsluta med 3,5 timmar på The flying Scotsman... Min buss gick hem 03:30...
Hade riktigt askul verkligen!! Massor av dans, kul samtalsämnen, flumm och skratt i 13,5 timma... Inte illa de.
Tänker inte berätta speciellt mycke i detalj (inte för att det var helt vilt och galet, utan för att jag inte vill skriva eller avslöja någonting om personerna som var med pga jobben vi har eller hur man ska uttrycka det), men skriver lite nyckelord för min egen del för att komma ihåg denna kväll; yngst, ensam tjej, försäkringar, tak, penna, champange, glasfot, rosa drinkar, galen dans, "flygande ögongodisar", "det här kan jag säga när jag är full...", beskyddare. Hmm, tja det där räcker väl :) Garvar gott när jag tänker på de kan jag lova!!

Måste säga att jag är väldigt positivt överraskad av The Flying Scotsman, det är ett ställe som jag aaaldrig skulle välja att gå in på själv. Men igår kände jag bara för "att hänga på" och hamna där man hamnar, och med så härligt sällskap kan de ju inte bli annat än bra. Men själva stället var bra med i sej, även fast det blev ännu bättre med sällkapet givetvis. Det var mycket roligt folk med olika stilar, rätt kul "flummusik" (rockigt/"afterskiigt"), skön lokal och härlig stämning.

Hade egentligen funderat på att ha en lugn kväll hemma med päronen, elin, Johan och "gäster". Men så blir de inte :P Andrea kallar så det blir bilen hem till henne och sedan ut. Blir Hard Rock eftersom hon jobbar där. En del andra gamla Torslandabor kommer dit så det ska bli kul =)

Dax att dra! Ikväll åker kameran med!!

Inga kommentarer: