onsdag 15 oktober 2008

Googla Theralen?

Vart hittar man då? Jo, hit :D

Haha, sitter här å garvar lite för mej själv. Kollade just igenom mina loggar från min blogg igår, allså hur folk kommit in hit till min blogg. En hade kommit in genom att Googla på; "Theralen för barn", där jag hade kommit som 6e träff för mitt inlägg "Jag ett theralenbarn". Tyckte jag var lite komiskt faktiskt :P (undra om jag klättrar ytterligare med detta inlägg tro?)

En annan hade hittat in hit genom att Googla på; "Armani Torslanda". Någon letar alltså troligtvis efter Armani och hans ägare, kanske någon som sett dem på någon tävling eller så :) Min lilla underbara "studs- å flygmaskin"... Saknar dej min lilla tokponny!

Nä, back to work och min "To Do"-lista nu!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja längtar redan tillbaka hehe!! Ja tänk om jag skulle kunna få starta ett jaktprov med henne..skulle vara hur kul som helst!!
Låter spännande med agilitydebut för er med!! Var det i Göteborgstrakten??

Oj en våldtäktsman alltså...vid den där tiden går vi ju just vid centrum och juste precis har hörlurarna i haha. En dag ska jag försöka vara lite mera vaksam men det är så lätt att tänka att något sånt där skulle aldrig hända mig. Glad att jag har hund iaf.

Men du vad sägs om nästa torsdag då??? eller nästa helg så ska vi faktiskt stanna i Göteborg!! På lördagen ska vi göra MH-test i Kungsbacka men söndagen annars?!?!

Anonym sa...

Haha, lite tokigt :)

Skojj med agilitydebut, ni är ju så duktiga så det blir nog superskojj :)

Jo bilden hos mig är fixat i PS och det tog inte så hemskt lång tid ändå :P

Kraaam :)