onsdag 10 september 2008

Möte i skogen


Ikväll har jag träffat Siv, Knut-olle, Helga & Sune. Lite oförskämda tyckte jag de var faktiskt, stå och glo sådär i skogen... Dålig stil!! Om det inte vart för det där att de var älgar, skulle jag nog skällt ut dem.

Jepp, stod 10 meter ifrån 4 livs levande älgar förut när vi gick promenad runt Sisjön, helt galet var det. De bara stod där och glodde och tuggade lugnt på träden, som om de var på Zoo fast tvärt om och tittade på oss människor istället... Inte det minsta rädda. De var så stilla och tysta så Combat såg dem inte ens (hade blivit förvarnade av en joggare att de stod där, annars hade man kunnat gå förbi dem utan att se dem)
Jaja, coolt va det i alla fall, lär ju inte få uppleva det igen tror jag =)
Nä, sängen nu. Får inte riktigt ihop tankarna och vad jag ska skriva mer... Så, God Natt helt enkelt

Inga kommentarer: