söndag 7 september 2008

Kolmården är över...


Ännu en rolig helg i hundens tecken är över, dock utan hundar denna gång. Är så himla trött nu, det har inte blivit mycket vila utan fullt schema hela tiden förtom de timmar man sov.

Det blir först imorgon efter jobbet som jag landar hemma-hemma, nu är jag i Torslanda eftersom vi haft mammas bil upp och de har Combat här. Kom hem och släppte av de andra; Hanna, Nettan, Emma & Tove 19:30 och landade själv i Torslanda 20:30. Buss härifrån hem tar ca 1,5 timma och hade alltså inte vart hemma för ens runt 23, vilket inte kändes så lockande. Har istället blivit kvällsmat och filmtittning (Arn) med pärona. Mysigt, visst, men läängtar hem till mitt egna place efter en helg på hotell.

Orkar inte skriva mer nu, imorgon kommer en bättre rapport som sammanfattar helgen, och mycket bilder från diverse olika saker vi gjort...! Ska även försöka hinna pilla ihop en film... men den tåls att vänta på om den blir lite försenad! :P

Sov så gott, det kan jag garantera att jag ska göra!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Som du säger, det är en knapp tröst. Det värsta är ju att Cesar själv säger att "don't try this at home", ändå är det en massa människor som står och rycker i kopplet och pyser som en trasig buss...!

Åh! Jag måste nog börja bevaka din blogg (genom bloggkoll.se) för att hinna med att läsa :D I synnerhet kombinationerna ser jag fram emot.
Imorgon är det agilityträning för vår del, då ska vi gå igenom gungbrädan. Får vi se hur modig Zac är med det konstiga hindret. Jag har ju klickat in att "nedslag = belöning", men ännu har han inte fått gå själv på den. Jag har alltid stått och sänkt ned den långsamt, långsamt. Med hans fart är jag bara så rädd att han kommer att flyga över den och bli skitskraj när den plötsligt försvinner under fötterna på honom. :)