onsdag 17 september 2008

Ingenting



På jobbet va de knappt en ledig minut idag, härligt!! Har fått igång mötesbokandet för ett kunduppdrag vi har nu, det är riktigt roligt.


Efterjobbet har jag däremot gjort ingenting! Bara handlat & pantat burkar och flaskor för 30:-, dammsugit och gått en promenad här hemma i Safjällsberget. Sedan har jag bara legat i soffan från 20-tiden och kollat på Idoluttagningarna, So U Think U Can Dance & ett program om skönhetsoperationer... Duktigt va? Bara vilat :) Köpte persikoglass när jag handlade som jag njutit lite av och även gjort pannkakor *mmm*.





Så detta inlägget blir inte längre än såhär idag. Jag hade dock kunnat skriva om något ämne som jag har i min "bloggidé-lista" ...MEN detta är en vilodag för mej och jag har loovat mej själv att vara i säng innan 12 idag, så detta får helt enkelt räcka =)


Dock har jag lovat att aldrig ha ett bildlöst inlägg mer ;) Så ska bara leta reda p ånån bild som kan passa in, och sedan gå och tvätta håret och sedan sooova =)

*bild hittad =) Så söt!!



1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken mysig kväll med tv, persikoglass och pannkisar :) Låter inte helt fel :) Och vilken mysig bild du hittade :)

Ska oxå sova nu faktiskt, blir en tidig kväll för en gång skull :)

Sov gott*