måndag 4 augusti 2008

Ofattbart, saknar ord...

Vet inte vad eller hur jag ska säga detta, men kan väl börja med att fortsätta på ett av inläggen här under som handlar om hur snabbt sinneslag kan ändras...

Något helt ofattbart och mardrömmslikt har hänt en av mina vänner, en av dem som var med ute och seglade för bara 1 knapp vecka sedan... Hela hans lägenhet är nu borta... Försvunnen i storbranden i GBG i natt. Fick en chock när jag fick reda på det.

Ett helt hem, alla minnen och ovärdeliga saker... allt är bara borta. Hann inte rädda någonting aftersom han inte var hemma, men det kanske var tur i oturen det med, annars kanske än värre saker hänt...

Du ska veta att jag tänker på dej vännen! Saknar ord...


När jag ändå håller på att ta upp sånna här otäckheter sänder jag även en varm tanke till en av mina klubbkamrater och övriga inblandade som fått uppleva något mycket hemskt under ett hundläger.
Jag säger bara; ta tillvara och mys, njut och ha skoj med era 4-benta vänner om ni har sådana VARJE dag, även de dagar de bara är i vägen och vägrar lyssna. De mest osannolika händelser kan inträffa som gör att de snabbt tas bort från oss på denna planet...

Varma kramar och tankar till ER!!

(uppdatering från helgens tävlingsarrangemang med bilder kommer upp ikväll)

Inga kommentarer: