onsdag 20 augusti 2008

Check

Vart duktig och är nöjd idag med! Har gjort nästan allt på min To-Do-lista från igår...

  • inte boka upp mej på någonting efter jobbet
  • skura golven
  • blogga om helgen, som blivit uppskjutet allt för länge nu (kanske hinner det med?)
  • skriva bidragsansökan för klubben till SHU

Utöver detta har jag även:

  • gått promenad (like usually)
  • sminkat av mej direkt när jag kom hem
  • lagat middag + lunchlåda. Lax, potatis & hollandaisesås
  • handlat
  • direkt diskat all disk som blivit efter matlagning & middag
  • ringt Björne angående tapetseringen

Börjar känna mej lite vääl huslig nu nästan... och imorgon ska jag spä på ännu mer med tvättning i massor. Usch, hur många vuxenpoäng har jag nu tro??

30 min kvar till sängdax nu... Ska jag hinna blogg aom helgen tro? Och tvätta håret med mitt nya BALSAM :D

Inga kommentarer: