måndag 21 juli 2008

USM To Do idag


Detta är det som ska göras idag:

- ringa till mina 3 pris-sponsorer och stämma av
- ringa till mannen vi ska hyra en tidtagarutrustning av i Skåne
- kolla om det finns någon som kommer från Blekingetrakten som kan transportera den 2a tidtagarutrustningen
- maila tjejen som ska ta med sej en ljudanläggning från Bollebygd
- ringa till Sonja angående låning av hennes balanshinder och transport av dem
- maila Kungsbacka BHK angående eventuell låning av hopphinder
- svara på mail som kommer in från funktionärer & domare


Detta är gjort:

- ringt 2 av 3 pris-sponsorer och stämmt av
- ringt & messat Sonja angåemde hindren (som jag fortfarande inte fått tag på)
- svarat på mail som kommit in från funktionärer & domare


Förutom det som var förplanerat att göra har jag även:

- ringt en funktionär som jag först NU fått tag på (jagat i 3-4 veckor), vilken säger att hon inte kan vara med pga spricka i knät
- ringt en mamma som har panik för att hennes dotter inte fått PMet och troligtvis inte kommit med... Trots att det var deras Distrikt som skulle betala... Någonting har alltså gått snett.


Dagens uppgifter som jag gjort har resulterat i:

-att jag ska hitta någon som kan hämta priser i Torslanda nästa vecka
-att jag ska hitta någon (emma n?) som kan hämta priser i Mölndal nästa vecka
-att jag måste fylla ut de platser som den funktionären som inte kan komma har på sin lott, antingen sätta mer jobb på de som finns eller hitta en till. Uppdatera funktionärsschamat alltså...
-att jag måste kolla i startlistorna om tjejen vars mamma jag pratat med finns med, och maila kansliet och se om de kan hjälpa henne (jaga kansliet med andra ord, vilket mamman själv även gjort) Detta måste ju lösas på något sätt!!


Man kan undra när detta tar slut...? Ikväll tar jag tag i de uppgifter som ännu inte är gjorda för dagen.

Inga kommentarer: